15 παράξενοι οικονομικοί δείκτες

κάποιες ενδιαφέρουσες εναλλακτικές μέθοδοι εκτίμησης της κατάστασης της οικονομίας

Ανοίξτε ένα λογαριασμό στην Plus500 και εξασκηθείτε δωρεάν, με εικονικά χρήματα, στις συναλλαγές σε spreads συναλλαγματικών ισοτιμιών, χρηματιστηριακών δεικτών και εμπορευμάτων

κάποιες ενδιαφέρουσες εναλλακτικές μέθοδοι εκτίμησης της κατάστασης της οικονομίαςΟρίστε μια καλή δικαιολογία για να χαζεύετε τις γυναίκες που περπατούν στο δρόμο φορώντας μίνι φούστες: μπορούν να σας αποκαλύψουν κάτι για τη κατάσταση της οικονομίας. Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζει ένας εξέχων οικονομολόγος της δεκαετίας του 1920. Οι οικονομολόγοι έχουν πέσει παταγωδώς έξω στις προβλέψεις τους κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Πρόσφατα, η ερμηνεία των οικονομικών δεικτών έχει περισσότερο να κάνει με τη μαντεία παρά με την επιστήμη. Έτσι, κάποιοι «υποψιασμένοι» επενδυτές στρέφονται σε άλλους δείκτες, που δεν υπάρχουν στα τερματικά του Bloomberg, προκειμένου να κρίνουν την υγεία της οικονομίας.

Οι παρακάτω δείκτες, αν και αφορούν πρωτίστως την αμερικανική οικονομία, μπορούν να χρησιμοποιηθούν με κάποιες τροποποιήσεις σε όλες τις υπόλοιπες.

ανοίξτε ένα λογαριασμό στην eToro και εξασκηθείτε δωρεάν, με εικονικά χρήματα, στις συναλλαγές σε spreads συναλλαγματικών ισοτιμιών, χρηματιστηριακών δεικτών και εμπορευμάτων

διαφημίσεις για τη κατάταξη στο σώμα πεζοναυτών

Το σκεπτικό: Η ένταση των διαφημίσεων των πεζοναυτών εξελίσσεται με τις τάσεις προσλήψεων (σ.σ. ο στρατός στις ΗΠΑ είναι μισθοφορικός). Κατά τη διάρκεια δύσκολων καιρών, οι πολίτες που δεν μπορούν να βρουν εργασία είναι πιο πιθανό να επιδιώξουν να στρατολογηθούν. Αλλά εάν καταταγούν πάρα πολλοί άνθρωποι, οι πεζοναύτες κάνουν περισσότερο αυστηρά τα βίντεό τους για να αποθαρρύνουν τους πιθανούς νεοσύλλεκτους.

Η απόδειξη: Παλαιότερα υπήρχαν στην αμερικανική τηλεόραση διαφημίσεις με νεοσύλλεκτους να το διασκεδάζουν κάνοντας αναρρίχηση σε βράχια. Καθώς οι κατατάξεις έχουν αυξηθεί και το μέγεθος του σώματος πεζοναυτών συρρικνώνεται, οι νέες διαφημίσεις δεν πρόκειται να είναι ιδιαίτερα ελκυστικές.

πόρνες από τις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες

Το σκεπτικό: Απλή εφαρμογή του νόμου της προσφοράς και ζήτησης. Σε περιόδους άνθησης της οικονομίας, όταν οι γυναίκες μπορούν να βρουν καλύτερες θέσεις εργασίας, υπάρχουν λιγότερες πόρνες και οι ωριαίες τιμές χρέωσης αυξάνονται.

Η απόδειξη: Τα «εργαζόμενα» κορίτσια από τη Λετονία βρίσκονται, δυστυχώς, σε δύσκολη θέση. To 2009, όταν η αμερικανική οικονομία είχε πάρει τη κάτω βόλτα, η «ταρίφα» έπεσε στα $60 για μια βραδιά. Αυτός ο δείκτης Βαλτικής είναι μάλλον πολύ πιο ενδεικτικός για τη πραγματική κατάσταση της οικονομίας από ότι ο ευρύτερα αποδεκτός Baltic Dry Index του κλάδου της ναυτιλίας.

ανδρικά εσώρουχα

Το σκεπτικό: Οι άνδρες θα αναβάλουν την αγορά νέων εσωρούχων για να εξοικονομήσουν χρήματα κατά τη διάρκεια δύσκολων περιόδων.

Η απόδειξη: Είναι αλήθεια. Ακόμα και ο Alan Greenspan το κάνει αυτό. Η εταιρεία ερευνών Mintel εκτιμά πως οι πωλήσεις ανδρικών εσωρούχων υποχώρησαν κατά 2,3% το 2009, για πρώτη φορά από το 2003.

ελκυστικές σερβιτόρες

Το σκεπτικό: Όσο πιο ελκυστική είναι η σερβιτόρα, τόσο πιο κοντά στα πρόθυρα της κατάρρευσης βρίσκεται η οικονομία. Σε περιόδους οικονομικής άνθησης, οι σωματικά ελκυστικοί άνθρωποι μπορούν να αξιοποιήσουν τα κάλλη τους για να πάρουν καλύτερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας, π.χ. στο μόντελινγκ ή στη φιλοξενία εταιρικών εκδηλώσεων.

Η απόδειξη: το περιοδικό New York πιστεύει ότι υπάρχει ουσία στην έννοια αυτή.

κατανάλωση μπύρας

Το σκεπτικό: Δεν μπορείτε να βγείτε για ποτό σε ένα μπαρ μετά τη δουλειά; Προφανώς δεν είστε οι μόνοι. Οι καταναλωτές συχνά προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα πίνοντας στο σπίτι, στέλνοντας τις πωλήσεις των παμπ και τις θέσεις εργασίας στα τάρταρα.

Η απόδειξη: Στην Ευρώπη, το 73% των θέσεων απασχόλησης που συνδέονται με τη βιομηχανία μπύρας είναι εκτός της ζυθοποιίας. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι θέσεις εργασίας στα μπαρ και στα εστιατόρια. Από το 2008 έως το 2010, η απασχόληση στον κλάδο της μπύρας μειώθηκε κατά 12% έναντι 2% μείωσης στο σύνολο της αγοράς εργασίας στην Ευρώπη. Σίγουρα, τα μέτρα λιτότητας φαίνονται πολύ πιο δυσβάστακτα, χωρίς ένα ποτό.

ανοίξτε ένα λογαριασμό στην eToro και εξασκηθείτε δωρεάν, με εικονικά χρήματα, στις συναλλαγές σε spreads συναλλαγματικών ισοτιμιών, χρηματιστηριακών δεικτών και εμπορευμάτων

ιαπωνικά κουρέματα

Το σκεπτικό: Κατά τη διάρκεια μιας οικονομικής άνθησης, οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να κόψουν τα μαλλιά τους, να τα βάψουν και απλά να είναι πιο συχνά καλλωπισμένες. Κατά τη διάρκεια μιας ύφεσης είναι πιθανότερο να τα μακρύνουν κατά μερικά επιπλέον εκατοστά για να γλιτώσουν κάποιες επισκέψεις στο κομμωτήριο.

Η απόδειξη: Η ιδέα δεν βρίσκει σύμφωνους πολλούς αναλυτές, αλλά μια έρευνα του περιοδικού Nikkei της Ιαπωνίας αποκάλυψε ότι οι γυναίκες έκοβαν τα μαλλιά τους κοντύτερα όταν η ιαπωνική οικονομία κατέρρευσε το 1997.

μήκος φούστας

Το σκεπτικό: Ανακαλύφθηκε από τον οικονομολόγο George Taylor στη δεκαετία του 1920, ο «Δείκτης Ποδόγυρου» προβλέπει την αγορά με βάση το μήκος της φούστας και των φορεμάτων των γυναικών. Όσο κοντύτερος είναι ο ποδόγυρος, τόσο καλύτερη είναι η κατάσταση της οικονομίας.

Η απόδειξη: Πρόκειται απλά για ένα μύθο, σύμφωνα με τους ίδιους τους καταναλωτές λιανικής. Ωστόσο, ορισμένοι οικονομολόγοι εξακολουθούν να επισημαίνουν τα μεγάλα μήκη φούστας που ήρθαν στη μόδα μετά από την οικονομική κρίση του 2008, ενώ άλλοι ανησυχούν ότι η επάνοδος αυτό το καλοκαίρι της φούστας maxi προαναγγέλλει μια νέα ύφεση.

εισιτήρια κινηματογράφων

find us on facebook medium

Το σκεπτικό: Για να δραπετεύσουν από την δυσάρεστη πραγματικότητα, οι καταναλωτές συρρέουν στα σινεμά, ανεξάρτητα από την ποιότητα της ταινίας.

Η απόδειξη: Οι πωλήσεις εισιτηρίων είχαν μια από τις καλύτερες χρονιές κατά τη διάρκεια της ύφεσης του 2009, ενώ στη συνέχεια ήταν επίπεδες καθώς οι αγορές ηρέμησαν. Εάν τελικά υπάρξει μια διπλή ύφεση, αναμένεται εκ νέου αύξηση στις πωλήσεις ποπ-κορν.

χρόνος διαπραγμάτευσης πωλητών αυτοκινήτων

Το σκεπτικό: Όσο πιο γρήγορα σπεύδουν να ρίξουν τη τιμή οι πωλητές αυτοκινήτων, τόσο πιο αδύναμη είναι η οικονομία.

Η απόδειξη: Δεν υπάρχουν πραγματικά δεδομένα όσον αφορά το χρόνο κλεισίματος μιας συμφωνίας για τη πώληση ενός αυτοκινήτου. Αλλά οι εκπτώσεις στην αμερικανική αγορά αυξήθηκαν αστρονομικά το 2008, όταν η Ford, η GM και η Chrysler έμειναν με περίσσεια αποθέματα.

αναζητήσεις στο Google

Το σκεπτικό: Εκατοντάδες εκατομμύρια αναζητήσεις του Google πραγματοποιούνται κάθε μέρα. Σκέφτηκε, λοιπόν, ο γίγαντας της αναζήτησης, γιατί να μην κάνουμε το άθροισμα όλων και να δούμε αν αυτό μας λεει κάτι.

Η απόδειξη: Πράγματι, οι σχεδόν δύο δωδεκάδες παράμετροι αναζήτησης που παρακολουθούνται από τη Google, συμπεριλαμβανομένης της ανεργίας, ταλαντώνονται μαζί με την αγορά.

ανοίξτε ένα λογαριασμό στην eToro και εξασκηθείτε δωρεάν, με εικονικά χρήματα, στις συναλλαγές σε spreads συναλλαγματικών ισοτιμιών, χρηματιστηριακών δεικτών και εμπορευμάτων

παιχνίδια και κραγιόνια με τα παιδικά γεύματα

Το σκεπτικό: Σε μια προσπάθεια να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους, τα εστιατόρια περιορίζουν τις δωρεάν προσφορές για τα παιδιά, όπως κραγιόνια και παιχνίδια.

Η απόδειξη: Εν μέσω της ύφεσης του 2009, κάποιες αλυσίδες εστιατορίων στις ΗΠΑ μείωσαν κατά το ήμισυ τον αριθμό στα κραγιόνια με τα οποία χρωμάτιζαν τα παιδιά.

κονσέρβες μαγειρεμένων φασολιών

Το σκεπτικό: Οι καταναλωτές αγοράζουν κονσέρβες προκειμένου να μειώσουν τις δαπάνες για τρόφιμα κατά τη διάρκεια δύσκολων στιγμών.

Η απόδειξη: Κατά τη διάρκεια του 2009, η αξία της των κονσερβών μαγειρεμένων φασιλιών αυξήθηκε κατά 23% στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι καταναλωτές γύρισαν πίσω στα βασικά αγαθά αντί να βγουν έξω για ένα δείπνο.

δείκτης κραγιόν

Το σκεπτικό: Ο δείκτης που δημιουργήθηκε από τον Leonard Lauder, πρόεδρο της Estee Lauder, δείχνει ότι σε δύσκολους καιρούς οι γυναίκες στρέφονται στα κραγιόν, έναντι των ακριβότερων πολυτελών αγαθών, όπως τσάντες και παπούτσια.

Η απόδειξη: Σύμφωνα με το Investopedia, οι πωλήσεις κραγιόν διπλασιάστηκαν μετά την ύφεση που ακολούθησε το τρομοκρατικό κτύπημα της 11ης Σεπεμβρίου 2001 στις ΗΠΑ.

λεπτές γραβάτες

Το σκεπτικό: Εδώ υπάρχουν δύο δείκτες. Ο πρώτος δείχνει ότι οι άνδρες θα αγοράσουν γραβάτες για να φαίνεται ότι εργάζονται σκληρότερα κατά τη διάρκεια δύσκολων καιρών. Ο δεύτερος υποδεικνύει ότι οι γραβάτες γίνονται πιο λεπτές κατά τη διάρκεια των κακών στιγμών και έχουν φωτεινότερες αποχρώσεις όταν η οικονομία αρχίζει να ανακάμπτει.

Η απόδειξη: Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι ειδήσεις ​​ότι επίκεινται απολύσεις μέσα στο 2007 αύξησαν τις πωλήσεις γραβατών καθώς οι άνδρες προσπαθούσαν να δείξουν στους εργοδότες τους πως είναι αποφασισμένοι να εργαστούν σκληρά. Το φάρδος των γραβατών μειώθηκε σε επίπεδα «λιτότητας» κατά τη διάρκεια των προηγούμενων πολέμων, αλλά οι τρέχουσες ικανότητες παραγωγής φαίνεται πως έχουν βάλει το δείκτη αυτό σε εφεδρεία. Φαίνεται, ωστόσο, ότι στο Μανχάταν οι στενές γραβάτες ξαναγυρίζουν στη μόδα.

ταχύτητα απάντησης των εργολάβων σε τηλεφωνήματα

Το σκεπτικό: Καθώς είναι πάντα απασχολημένοι με άλλους πελάτες, οι εργολάβοι μπορεί να χρειαστούν πολύ καιρός για να απαντήσουν σε ένα τηλεφώνημα για να αναλάβουν την ανακαίνιση ενός σπιτιού. Έτσι, όσο πιο γρήγορα ένας εργολάβος απαντήσει ςτις κλήσεις σας, τόσο χειρότερα πηγαίνει η οικονομία.

Η απόδειξη: Δεν υπάρχουν πολλά δεδομένα για την επαλήθευση αυτού του δείκτη, αλλά φαίνεται να έχει νόημα. Από την άλλη μεριά, αν η οικονομία είναι αρκετά κακή, τότε ίσως να μην είσαστε σε θέση να αντέξετε οικονομικά την ανακαίνιση του σπιτιού που θα θέλατε να αναθέσετε σε κάποιον εργολάβο.

ανοίξτε ένα λογαριασμό στην eToro και εξασκηθείτε δωρεάν, με εικονικά χρήματα, στις συναλλαγές σε spreads συναλλαγματικών ισοτιμιών, χρηματιστηριακών δεικτών και εμπορευμάτων

άλλα σχετικά άρθρα:

Relevant news