Plus500
Ιούν 202017
 

Μια ηλεκτρική, αυτόματης πλοήγησης επανάσταση πρόκειται να ξανοιχθεί στις ανοικτές θάλασσες

Ηλεκτρικά πλοία με αυτόματη πλοήγησηΗ ηλεκτρική, αυτόματης πλοήγησης μετακίνηση δεν επιταχύνεται μόνον στα εργαστήρια της Google. Μια νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία στοχεύει να είναι σε θέση να παραδίδει εμπορευματικά φορτία με μη επανδρωμένα πλοία μέχρι το έτος 2020. Το πλήρως ηλεκτρικό, μηδενικών εκπομπών YARA Birkeland θα ταξιδέψει του χρόνου στην Ευρώπη, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας Yara International ASA με έδρα το Όσλο. Μέχρι το 2019 θα λειτουργήσει μέσω τηλεχειρισμού και στην αρχή της επόμενης δεκαετίας θα μπορεί να παραδίδει φορτία σε πλήρως αυτόματη λειτουργία. Το φορτηγό πλοίο, το οποίο ναυπηγείται από την Kongsberg Gruppen ASA, θα μεταφέρει λιπάσματα.

Το τεχνολογικό επίτευγμα της Yara θα μπορούσε να έχει μακροχρόνιες επιπτώσεις στο ναυτιλιακό κλάδο, ο οποίος ιστορικά κατανάλωνε τα πλέον ρυπογόνα καύσιμα που διέθεταν τα διυλιστήρια. Στη στεριά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εντείνουν τις προσπάθειες τους για την ανάπτυξη οχημάτων χωρίς οδηγό παράλληλα με τον εξηλεκτρισμό. Η Ford Motor Co., η Bayerische Motoren Werke και η Volkswagen AG έχουν πει ότι στοχεύουν να αναπτύξουν αυτοκίνητα χωρίς οδηγό στις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ η εταιρεία Alphabet Inc του ομίλου Google ήδη πραγματοποιεί δοκιμές στη τεχνολογία αυτή.

Η Yara χρησιμοποιεί περισσότερα από 100 δρομολόγια φορτηγών αυτοκινήτων diesel για να μεταφέρει προϊόντα από το εργοστάσιο της στο Porsgrunn της Νορβηγίας στα τοπικά λιμάνια Brevik και Larvik από όπου τα προωθεί σε πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο, δηλώνει ο Svein Tore Holsether, διευθύνων σύμβουλος της Yara.

 

H Yara εκτιμάει ότι το νέο πλοίο θα μειώσει τις μεταφορές με φορτηγά κατά 40.000 δρομολόγια ετησίως, αν και τα εν λόγω δρομολόγια, μεταξύ των νορβηγικών λιμανιών, αποτελούν μικρό μόνο ποσοστό εκείνων που πραγματοποιούνται για τις συμβατικές διεθνείς ναυτιλιακές μεταφορές.

Αν και οι ναυτιλιακές μεταφορές έχουν λιγότερη κυκλοφορία από εκείνες των χερσαίων δρομολογίων, το ναυτιλιακό εμπόριο έχει τις δικές του ξεχωριστές επιπλοκές που θα αποτελέσουν προκλήσεις για τον αυτοματισμό του. Σε αυτές περιλαμβάνονται τα ισχυρά θαλάσσια ρεύματα, ο κακός καιρός και, σε ορισμένα μέρη του κόσμου, η πειρατεία.

Το νέο πλοίο θα επιτρέψει στην Kongsburg να δοκιμάσει τη νέα τεχνολογία που θα μπορούσε τελικά να περιορίσει την ρύπανση από τον ναυτιλιακό κλάδο, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 2,3% των παγκόσμιων εκπομπών ρύπων. Ο Διεθνής Οργανισμός Ναυτιλίας σχεδιάζει να δημοσιοποιήσει ένα αρχικό πλάνο του χρόνου που θα περιορίζει τα αέρια θερμοκηπίου, καθώς ο κλάδος δεν περιλαμβάνεται στη συμφωνία-ορόσημο του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή.

Πραγματοποιείστε συναλλαγές CFD σε μετοχές (και ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ), δείκτες, εμπορεύματα και ισοτιμίες
Ανοίξτε ΤΩΡΑ έναν δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό στη Plus500
(υπάρχει κίνδυνος για το κεφάλαιό σας)

πηγή: Bloomberg

Σχόλια μέσω Facebook

Συνεχίζοντας την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε την χρήση cookies. περισσότερες πληροφορίες

Για να εξασφαλίσουμε τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου, μερικές φορές τοποθετούμε μικρά αρχεία δεδομένων στον υπολογιστή σας, τα λεγόμενα «cookies». Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου τα οποία ένας ιστότοπος αποθηκεύει στον υπολογιστή σας ή στην κινητή σας συσκευή όταν επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο. Με τον τρόπο αυτό, ο ιστότοπος θυμάται τις ενέργειές σας και τις προτιμήσεις σας για ένα χρονικό διάστημα, κι έτσι δεν χρειάζεται να εισάγετε τις προτιμήσεις αυτές κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο ή περιηγείστε στις σελίδες του. Τρίτα μέρη, όπως η Google, το Facebook κ.ά., κοινοποιούν πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.

κλείσιμο